Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 26.04.2024, 00:42

КУ"Григорівська ЗОШ І-ІІІ ступенів"

Меню сайту

Гостей: 1
Користувачів: 0

Табір

Головна » 2013 » Червень » 6 » День 2-ий (04.06.2013)
11:38
День 2-ий (04.06.2013)

І знову привіт усім, усім, усім, хто цікавиться сайтом нашої школи!

Сьогодні 04.06.13 другий день нашого перебування у таборі «Орлятко». Ми прийшли до школи з веселим настроєм і день розпочали з традиційної ранкової зарядки о 8.35 хв., але зарядка у нас була незвичайна , бо її вели дівчата Гапоненко Яна, Чех Софія та Драган Ірина. Нам так було весело з дівчатами. Це так було приємно і несподівано, але виявилося, що це не остання приємна несподіванка.

Після зарядки о 9.00 хв. ми пішли на лінійку, адже всі новини і все, що нас цікавить можна дізнатися саме там. Ов – ва, у нас гість. Знаєте, ми дуже любимо гостей. Виявляється , що звістка про наш табір денного перебування «Орлятко» розлетілася селом і до нас завітав

настоятель храму СВЯТОЇ ПОКРОВИ отець Віктор. Він запросив нас долучитися до вічних людських цінностей і відвідати наш сільський храм Святої Покрови та поспілкуватися з ним про розумне, вічне, духовне… Знаєте… Розваги розвагами, але ніколи не завадить пригадати цінності християнської моралі.

Після лінійки о 9.15 хв. нас чекав смачний сніданок. Снідали ми з задоволенням. Після сніданку о 9.30 хв. наш загін «Комета» та чотири учениці із загону «Світлячки» поспішали, тому  що, на нас чекала подорож. Як ми любимо подорожувати. Ми крутили головами на всі боки і хоча цей пейзаж нам знайомий, все одно,ми його бачили по-новому.

Ми їхали швидко і безпечно, бо нас віз відповідальний і хороший водій Зиза Олег Володимирович. Нам завжди подобається з ним подорожувати, бо в автобусі завжди чисто, комфортно, свіжо та й ставиться до нас він просто по-батьківськи.

Ну ось, ми і приїхали…

Почалася наша екскурсія і нашого екскурсовода, ми слухали з задоволенням і цікавістю.

Нам було цікаво подивитися усе.

У кожному залі вабили експонати та розповідь екскурсовода.

Ми з такою цікавістю розглядали тварин та птахів, а вовка,взагалі, так хотілося погладити руками і тільки напис: «Обережно, оброблений отруйними речовинами» нас зупиняв. Цікаво, він справді оброблений чи працівники музею побоюються, що від нашого бажання його погладити, він залишиться без вух…

Ну, добре, погладити не можна, зате ми залюбки позували біля нього.

Ну як ми?

А ще вовк виявися нашим земляком, бо його спіймали не то в Григорівці, не то в Семенівці.

Ну, якби там не було, він наш!!!

А ось і кам’яна баба, ми біля неї, навіть, загадали бажання, бо із попередніх екскурсій знаємо, що її привезли, як і нас, хі-хі-хі, з Григорівки.

Закінчилася наша екскурсія і ось прощальне фото разом з екскурсоводами на пам’ять.

Але це виявляється ще не був кінець подорожі. Ой, і знову сюрприз, та що ж це за день такий незвичайний?!

Ми в захопленні, бо потрапили знову в казку. Ми на підприємстві «Соя протеїн продукт». Нас люб’язно зустріли працівники. І провели на екскурсію до зоокуточку.

Погляньте на птахів! Яка грація! Яка природня досконалість!

І знову фото напам’ять.

Ми вдячні працівнику підприємства за приємне спілкування. Ми побували у живій казці і нам сподобалися птахи і вівці, олень та лань,зелені насадження, сама чистота на підприємстві та привітність усіх працівників, які зустрічалися нам на дорозі. І самому директору підприємства ми шлемо слова подяки, хоча ми заздалегідь не домовлялися про зустріч, але він нам не відмовив.СПАСИБІ ВАМ ВЕЛИКЕ!!!

Ми повернулися додому, відвідали оздоровчу процедуру, а потім швидко помчали на обід.

За обідом ми дізналися, що «Світлячки» теж провели цікаво день. Бо вони малювали з

О.І. Павлюк,де їхня творчість проявилась  в усій повноті своїх талантів. І на додачу нерозтрачену енергію  вони виклали під час гри у м’яч  з Ю.І. Кальченком.

А після обіду ми співали з О.П.Богуновою, бо у нас ще будуть свята і нам необхідно до них добре підготуватися. Нам подобаєсться  співати. Ми так захопилися співом, що й не помітили, як уже прийшов час прощатися.

Ось так, ми провели другий день у таборі. Ну  що, цікава наша розповідь? Якщо цікава, то заходьте на наш сайт і читайте про наступні наші дні в таборі.