Питання створення умов для успішної реалізації новацій у навчальній програмі з математики, природознавства в освітньому процесі початкової школи розглядали члени районної динамічної групи на своєму черговому засіданні, що відбулося 20 квітня у Григорівській ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Керівник групи, Адамович А. І., підготувала змістовний матеріал щодо застосування диференційованого підходу до організації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках математики. Досвідчені вчителі Рижакова Л.О. (Семенівська ЗОШ І-ІІІ ст.), Тилик Л.О. (Інженерненська ЗОШ І-ІІІ ст.), Покрова С.В. (Пологівський колегіум №1), Добровольська О.І. (Федорівська ЗОШ І-ІІІ ст.) також презентували напрацювання щодо методів, прийомів роботи над засвоєнням табличного множення і ділення у 2 класі, створення проектів у 3-4 класах на уроках природознавства та ін.
Цікавим для колег був урок природознавства, який майстерно провела у 4 класі Радченко О.В., вчитель початкових класів Григорівської ЗОШ І-ІІІ ст. На уроці вчитель вдало використала навчальний матеріал, з яким діти ознайомились на екскурсії, ефективно застосувала групові форми роботи, інформаційно-комунікаційні технології.
Зібрані динамічною групою протягом року матеріали, після узагальнення, будуть запропоновані для практичного використання колегам, вчителям початкових класів навчальних закладів району.
Методист районного методичного кабінету О.А.Філіпченко
|